Praca jako specjalista sprzedaży Specjalista ds. sprzedaży - kim jest, co robi i jak pracuje?

Nie tylko skutecznie sprzedaje, ale też dba o relacje z klientami

specjalista ds. sprzedaży

Posted in:

Specjalista do spraw sprzedaży musi być osobą otwartą na poznawanie nowych ludzi. Niektórzy błędnie myślą, że taki człowiek zajmuje się tylko i wyłącznie obsługą klientów, sprzedaniem im konkretnego towaru, czy też usługi i nic poza tym go nie interesuje. Jest to bardzo mylne pojęcie na ten temat.

Okazuje się, że specjalista do spraw sprzedaży musi pracować w taki sposób, aby klient chciał do niego wrócić. Właśnie dlatego to w jego interesie jest to, aby ten był zadowolony z usługi. Specjaliści do spraw sprzedaży pożyczek gotówkowych mają przed sobą szczególnie trudne wyzwanie. Muszą oni w sposób skuteczny sprzedawać pożyczki gotówkowe, a także dbać o najwyższą jakość sprzedawanych usług finansowych. Oprócz tego nieustannie budują oni długotrwałe relacje z obecnymi klientami poszczególnych banków. Muszą w taki sposób organizować swoją pracę, aby gwarantowała im ona efektywną realizacją postawionych celów sprzedażowych. Oczywiście ich codziennością jest także kontakt i współpraca z poszczególnymi jednostkami w banku.

Firmy oczekują, że kandydaci na takie stanowisko będą już posiadali doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych, a także w kontakcie telefonicznym z klientami. Oprócz tego idealny kandydat posiada umiejętność budowania relacji z klientami i zna podstawy bankowości i rynku finansowego. Specjalista do spraw sprzedaży posiada wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, a także posiada wykształcenie wyższe. Znajomość obsługi pakietu Microsoft Office to warunek konieczny do podjęcia pracy w takim charakterze. W zamian przedsiębiorstwa oferują wysokie zarobki, a także premie od sprzedaży.

No comments yet Be the first to comment