Praca jako specjalista sprzedaży Specjalista ds. sprzedaży - kim jest, co robi i jak pracuje?

Praca: Specjalista ds. Obsługi klienta – sprzedaż - handel internetowy


Ogłoszenie numer: 1911738, z dnia 08-02-2018

Sentiell to Polska marka biżuterii, właścicielem marki jest Firma Handlowo Usługowa EKO Łukasz Rzepka. Zajmujemy się dystrybucją biżuterii do salonów jubilerskich w całej Europie za pośrednictwem serwisu online.

Specjalista ds. Obsługi klienta – sprzedaż - handel internetowy

Miejsce pracy: / Leszno

 

Opis stanowiska

Wynagrodzenie: 3500 zł

 
Poszukujemy energicznej i kreatywnej osoby nastawionej pozytywnie do świata, lubiącej pracę z ludźmi, która będzie odpowiedzialna za utrzymywanie pozytywnego odbioru marki przez klientów biznesowych oraz konsumentów. Jeśli nie lubisz monotonii, „czujesz internet” i na każdym kroku widzisz możliwość rozwiązywania problemów - ta praca jest dla Ciebie.

Potrafisz w krótkim czasie wchłonąć dużo wiedzy? Realizuj z nami projekty rozwojowe polskiej marki na rynku krajowym oraz na rynkach zagranicznych. Czeka Cię praca pełna wyzwań.

 
Jeżeli jesteś osobą, która łatwo nawiązuje kontakty, w mgnieniu oka wyszukuje potrzebne informacje w necie i nie boi się rozmawiać z klientami, to wyślij nam swoje CV. Czekamy na kogoś, kto potrafi być samodzielny w realizacji powierzonych zadań.

 

Zakres codziennych obowiązków:

  • Bieżąca komunikacja z klientem, pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów.
  • Rozwiązywanie bieżących spraw i trudnych zgłoszeń.
  • Pomoc klientowi biznesowemu w obsłudze systemu zamówień.
  • Pozyskiwanie klientów biznesowych i utrzymywanie pozytywnych relacji.
  • Informowanie o warunkach współpracy.
  • Nadzór nad bazą danych klientów.
  • Zarządzanie zamówieniami od strony systemu obsługi zamówień.
  • Nadzorowanie procesów płatności i dostaw zamówień.
  • Badanie opinii klientów i analiza postrzegania marki.
  • Tłumaczenie i tworzenie treści na stronach firmowych.
  • Wsparcie dla działu marketingu w zakresie wdrażania akcji sprzedażowych.
  • Wsparcie z zakresu zleceń bieżących, różnych, związanych z prowadzoną działalnością.
  • Pomoc przy organizacji wyjazdów na targi, uczestnictwo w wyjazdach targowych - krajowych i zagranicznych.
  • Wsparcie w budowaniu wizerunku e-sklepu oraz poprawianiu jego funkcjonalności.
  • Wsparcie w budowaniu marki na rynkach zagranicznych.
  • Wspieranie i nadzór nad różnymi kanałami sprzedaży B2B oraz B2C.

Wymagania

Napisz do nas jeśli posiadasz:

  • Wykształcenie wyższe o profilu handlowym lub pokrewnym.
  • Dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji przez telefon.
  • Minimum 2 lata doświadczenia pracy na podobnym stanowisku.
  • Szybkość przyswajania wiedzy.
  • Zaangażowanie, motywację do pracy, entuzjazm oraz kreatywność do wdrażania nowych pomysłów.
  • Doświadczenie w sprzedaży internetowej.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Odporność na stres i pozytywne nastawienie.
  • Dokładność, skrupulatność i wytrwałości w działaniu.
  • Biegłą umiejętność obsługi komputera w tym obsługi systemów internetowych oraz Ms Office, narzędzia Google.
  • Umiejętność posługiwania się co najmniej bardzo dobrze językiem angielskim – zarówno w mowie, jak i piśmie.
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej.

Twoim dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w telemarketingu (call center), sprzedaży lub obsłudze klienta.
  • Dobra dykcja i umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną, łatwość formułowania wypowiedzi.
  • Umiejętność pracy zespołowej i nastawienie na osiągnięcie określonego celu.
  • Zainteresowanie branżą moda - dodatki - biżuteria.
  • Umiejętność rozmowy z Klientem, by ten czuł zaangażowanie w jego sprawie.
  • Umiejętność niesienia pomocy w rozwiązywaniu problemów związanych z zakupami naszych Klientów.
  • Doświadczenia w obsłudze elektronicznych baz danych typu CRM.
  • Znajomość platform sprzedażowych.

Oferujemy

  • Ciekawą pracę w branży jubilerskiej e-commerce. Od poniedziałku do piątku w godzinach  9.00-17.00.
  • Stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego.
  • Możliwość dokonywania zakupów na preferencyjnych warunkach.
  • Dużą samodzielność w działaniu.
  • Atrakcyjne podstawowe wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
  • Motywacyjne premie uznaniowe.
  • Prezenty na święta.
  • W Pakiecie dołączamy szefa, z którym zawsze można się dogadać :-)

Wynagrodzenie

Od 3000 do 4000 PLN

 

W celu aplikowania prosimy przejść pod adres: http://www.praca.pl/specjalista-ds-obslugi-klienta-sprzedaz-handel-internetowy_1911738.html
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ

Lokalizacja: , Pracodawca:


Zobacz najnowsze oferty



Sprzedawca - Doradca Klienta

Lokalizacja: pomorskie, Pracodawca: MONNARI TRADE S.A.

Salon Monnari w C.H. Klif  Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku wykształcenia min. średniego z zakończonym okresem nauki dyspozycyjności i odpowiedzialności łatwości w nawiązywania kontaktów umiejętności pracy w...

Przedstawiciel Handlowy

Lokalizacja: mazowieckie, Pracodawca: Kabex Docieplenia

sprzedaż całego asortymentu oferowanego przez firmę na powierzonym regionie działania, realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych zarówno jakościowych, jak i ilościowych, indywidualnych doradztwo i wsparcie techniczne klientów w wyborze produktów...

Sprzedawca - Doradca Klienta

Lokalizacja: warmińsko-mazurskie, Pracodawca: MONNARI TRADE S.A.

Salon Monnari w C.H. Galeria Warmińska Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku wykształcenia min. średniego z zakończonym okresem nauki dyspozycyjności i odpowiedzialności łatwości w nawiązywania kontaktów umiejętności...

Sprzedawca - Doradca Klienta

Lokalizacja: śląskie, Pracodawca: MONNARI TRADE S.A.

Salon Monnari w C.H. Auchan Częstochowa Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku wykształcenia min. średniego z zakończonym okresem nauki dyspozycyjności i odpowiedzialności łatwości w nawiązywania kontaktów umiejętności...