Jesteśmy YANGO Sp. z o.o. - polską firmą założoną w 2014 roku przez dwóch przyjaciół, dla których bliska jest medycyna naturalna i holistyczne podejście do zdrowia. 9 lat doświadczenia w branży naturalnych suplementów diety. Kochamy Naturę i chcemy być jej jak najbliżej, dlatego nasze surowce staramy się pozyskiwać z miejsca ich pochodzenia, a 96% naszej oferty skierowana jest do wegan i wegetarian. Mocno cenimy relacje międzyludzkie - działamy według zasady win-win. Każdego dnia naszym działaniom przyświeca jeden cel: doprowadzić jak największą ilość osób do pozytywnej transformacji zdrowia i samopoczucia. Posiadamy obecnie 4 marki produktowe dystrybuowane na rynku zielarskim i aptecznym. Planujemy wprowadzenie produktów na nowe rynki zagraniczne.
- Stabilne zatrudnienie,
- Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko oraz dużą swobodę działania – doceniamy wszystkie pomysły i dajemy Ci możliwość ich zrealizowania,
- Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania, posiadanego doświadczenia, wiedzy i kwalifikacji,
- Doświadczanie ciągłego rozwoju w ramach japońskiej filozofii Kaizen,
- Bezpośrednią współpracę z pomocnym Zarządem przedsiębiorstwa,
- Pracę w przyszłościowej branży,
- Aktywną współpracę z innymi działami firmy i ich codzienne wsparcie! U nas nigdy nie zostajesz sam/a.
- Work-life-balance,
- Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kwalifikacji,
- Pracę w młodym i kreatywnym zespole, w atmosferze wzajemnego szacunku i uczciwości - wsparta wewnętrznym Kodeksem Honorowym oraz Świadomą kulturą współpracy Yango (Yango values),
- Wewnętrzne konkursy np. Innowator Roku.
- Kartę fitness,
- Prywatna opieka medyczna,
- Pyszną kawę, yerbę, matchę i herbatę,
- Miejsce postojowe,
- Wyjścia integracyjne i szkolenia,
- Rabaty pracownicze na nasze produkty,
- Pan Kanapka (Ślimak, Pobudka),
- Lina wspinaczkowa dla chętnych,
- Pracę w godzinach
pon-czw 7:30-16:00
pt 8:00-14:00 (aby dobrze zacząć weekend!)
- Aktywną sprzedaż do klientów
- Pozyskiwanie nowych klientów
- Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientem
- Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta
- Raportowanie postępów wykonywania zadań
- Współpracę ze wszystkimi działami firmy
- Chętna/y do pracy i szybko się uczysz
- Dobrze organizujesz swoją pracę, a do tego jesteś komunikatywny/a, dokładny/a, sumienny/a, punktualny/a
- Nastawiony/a na rozwój
- Posiadasz wykształcenie min. średnie
- Świetnie posługujesz się obsługą komputera (pakietu MS Office)
- Doświadczenie w dziale sprzedaży.
Najnowsze komentarze