wizytówka

Jak poprawnie stworzyć wizytówkę? Specjalista do spraw sprzedaży powinien to wiedzieć

Specjalista do spraw sprzedaży nierzadko rozpoczyna kontakt z klientem poprzez wręczenie mu wizytówki. W związku z tym powinna być ona nienaganna. Musi przyciągać wzrok i zwracać uwagę, aby klient skorzystał z niej w przyszłości i zadzwonił, bądź wysłał wiadomość mejlową do specjalisty do spraw sprzedaży. Właśnie dlatego na wizytówce nie może być żadnych błędów ortograficznych, interpunkcyjnych czy rzeczowych! To jest podstawą.

Wiele osób w tej branży spotyka się z pewnym problemem. Otóż, jak napisać na wizytówce: specjalista ds. sprzedaży, Specjalista ds. sprzedaży czy może Specjalista ds. Sprzedaży? Może wydawać się to błahe, jednak wielkość liter w takich przypadkach może być istotna i wpłynąć na odbiorcę tekstu! Okazuje się, że zgodnie z zasadami polskiej pisowni oraz interpunkcji wszelkie nazwy stanowisk piszemy małą literą.

Co za tym idzie, jeśli dana osoba zdecyduje się na formę specjalista ds. sprzedaży będzie to poprawne. Ale… na wizytówkach jest dopuszczalna także forma Specjalista ds. sprzedaży, gdyż rzeczownik „specjalista” zajmuje miejsce początkowe w danym wersie. Dlatego takie użycie byłoby dopuszczalne. Natomiast ostatnia forma, czyli Specjalista ds. Sprzedaży nie powinna być używana.

Zostaw komentarz